I eit anna liv…

… hadde eg gått på jobb kvar morgon og laga radio heile dagen. I det siste har eg frekventert radioresepsjonen på Marienlyst for å vere med i mindre sendingar. Sjølv om eg som oftast er litt seint ute og burde springe for å rekke fram til studio i tide, går eg alltid litt andaktig og ser litt ekstra inn på dei forskjellige redaksjonane der dei sit og arbeider. Det er noko tiltrekkande og fint med det å berre sitje roleg og prate.

2 kommentarar

Filed under Daglegliv

2 responses to “I eit anna liv…

  1. rolig prating er noe av det beste jeg vet.

  2. ikke sant?

    jeg drømmer om å jobbe i radio (også).

Legg att eit svar

